wtorek, 12 marca 2013

A to ja Panią bardzo przepraszam ...


http://www.skanseny.net
Marzy mi się taaaaka duuuża kuchnia ze spiżarką - miałabym się gdzie schowaćNo tak normalnie przed całym światem, nawet może przed samą sobą ...  sprytna ucieczka, głowa zostaje w pokoju a ja hyc jestem w spiżarce i zajadam się jeżynowym dżemem. Ba! W takiej spiżarce to pewnie miałabym też gąsiorek z winem z truskawek, wiśni, malin, porzeczek ... całe lato zaczarowane w słodki płyn dający te błogie uczucie odprężenia... Więc wpisuje na swoją listę:

"Idealny własny kat" 
  1. Duża kuchnia
  2. Własna spiżarnia 
  3. Gąsiorek
  4.  ... 

 Tak sobie myślę, że ta rzeczywistć to ma ze mną ciężko, żeby tak sprostać wymaganiom to naprawdę trzeba być sporo ponad przeciętna! Ale widzę, że się stara, no stara się, stara przynajmniej żeby nudno nie było, a ja ..., żeby nie zwariować tak zwyczajnie piję kawę i patrzę na zdjęcia ...
 

Pani ...




 Zdjęcie kupione na allegro, zupełnie nieznana mi Pani, ale tak jakoś wnosi nutkę magii w szarą rzeczywistość ... no i pasuje do kawy ;).
i mały Pan ...

Mój mały kolorowy Pan Wszechświat, gdy się pojawił świat odwrócił się do góry nogami, no i zupełnie nie pasuje do kawy ;)  za to jest idealny do oglądania zdjęć.  



 

1 komentarz: